Wednesday 2 May 2012

Boleh plak aku 'terlupa'....

Eh dah 2 mei...terkejut semacam tadi ha ha ha ..tu la kan sepa suruh asyik nak berdiet aje, kan dah lupa berapa hb hari ni...puii...

Macam geli-geli pulak bila cakap pasal diet ni..hampeh! dah lama start diet and dah lama juga cheat untuk berdiet...aku hentam aje nak makan apa...giler bosan aku nak tunggu berat turun..macam2 benda aku buat dari tak makan nasi sampai la korbankan masa aku di kedai semata-mata nak p aerobic..padahal susah benar nak turun berat..setakat ni pencapaian aku paling rendah turun 72kg..tapi kenapa la time tu aku dah puas hati sangat..huhuh series sedih bila ingat balik...dapatkah aku kembalikan berat aku time dolu2?

Semalam aku pi pengajian d rumah my cousin..erm not bad la aku nye selera..kepala hotak betul la...selera semakin bertambah..yang pastinya ini bukan di sebabkan stress sampai senak dah perut akibat kekenyangan ..memang giler bahaya untuk tumbesaran tummy ha ha ha ...siot aje.so please jangan amalkan selalu...kompem size akan bertambah...

Tapi takpa juga coz aku tak makan sangat nasi..yang aku hentam aiskrim..biol..lebih baik aku makan nasi dari aku hentam aiskrim! gula tu gulaaaaaa....takpa2 (senangkan hati sendiri..)

Lagi aku sakit hati dengan adik aku..memula 66kg now dah 58kg gila bangang dia leh capai tahap itu..adakah aku jeles??? ye of kos aku memang jeles sebab dia dah berjaya menurunkan berat dia dengan mudah..tau dia wat apa?? ATKINS DIET itu la jawapannya...

rasa macam, eh aku berbulan diet langsung x sama cam dia huhuhu sakit hati la camni..tak boleh jadi ni...so aku amik kesempatan nak bagitau semua..yang hari ni aku akan start balik diet...yeps go orked go orked...

Start untuk try atkins diet..induction 2 weeks aje...usaha usaha usaha!

No comments:

Post a Comment