Thursday 3 May 2012

Misi...la kan??

Misi...eh apa makna misi? kalau tak tau sila google ok?...

Asyik la aku ni menaip pasal misi diet la misi itu la misi ini la tapi apa misi aku sebenarnya? misi memakan sampai kenyang dan menambahkan berat?

Misi april hari tu nak menurunkan berat badan ...dari tahun lepas lepas lepas dan lepassss...dari dulu lagi...huh!! tak dapat den nak kira berapa kali konon hasrat nak turunkan berat ..memula aja xcited last-last semua entah kemana...macam semalam..konon 1st day induction..puiii langsung tak berjaya..sebab apa? sebab aku telah dibelanja makan oleh pekerja mama dan aku dah perabihkan makanan dengan jayanya... uwaaaaa..nanges pun tiada gunanya fullstop!

Aku risau dengan tumbesaran tummy aku ni...ntah apa cara nak buat supaya jadi langsing dan menarik ha ha ha...takpalah kena usaha jugak la hu hu hu

Lagi buat aku kechewa semalam g timbang erm keputusan sangat mendukacitakan...

Tersedar terus ..eh takan nak capai angka 8 lagi kot....fuhhhh jauh -jauh....

No comments:

Post a Comment