Monday 7 May 2012

2kg lost...

Alhamdulillah...
selama ni sebenarnya aku tertipu dengan scale sendiri...
malas nak kecoh pasal berat sebenar...ha ha ha gelak guling-guling...
tapi...aku memang set dalam kepala hotak aku berat aku bila timbang dekat klinik...

scale aku kadang2 bangang!
naik kejap berat kurang..kedua kali berubah ..ketiga kali turun lagi..
seterusnya lebih senang aku nak kata turun naik..lahanat betul!
mati-mati aku sangka memang berat dah turun kah kah rupanya indah khabar dari rupa...

takpa takpa...aku pegang berat aku time DR.Junainah check..
berapa?? biarlah rahsia boleh? ...yang penting di atas 70 di bawah 75 keh keh...
berat daku turun 2 kilos..bye bye 2kg..pi mampos kau yer 2 kg..jangan kembali kepadaku...
kalau nk cari tuan baru g aje melekat pada yang baca blog aku ni eh...

Jangan marah gurau2 aje ye semua ..yang penting daku is hepi...yuhuuuuu....
keep it up orked...hepi..hepi...

Tapi.............daku telah melantak 2 senduk nasik berserta pajeri nenas yang mama daku masak...ohowwww...sedap sangat....LALu..daku terasa sedikit kesal kerana meneruskan niat makan he he ...takpa

reward untuk diri sendiri ..tapi lepas ni kena beringat dan ...
makan kerap dalam kuantiti yang sikit...jangan biarkan metabolisma anda turun kalau anda terus berlapar...kesian badan..jangan bagi badan tersiksa...yuhuuu bubye...

Nak makan eskrim...jommmmm daaaaa

2 comments:

  1. Tahniah Orkeddd!


    Ini yang buat saya bersemangat nak turunkan berat badan gak nihh!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks...nadia...

      sama-sama kita berusaha...

      Delete