Tuesday 15 May 2012

2nd day atkins....

Ha setelah selesai hari pertama atkins dengan sedikit jayanya..
aku amik keputusan untuk teruskan beratkins..alhamdulillah aku rasa ni memang keputusan yang betul..
ye la dah lama aku ni asyik kata diet..diet...
sampai ke sudah , bukan makin mengecil tapi makin membesar huhuhu
itu antara kesilapan aku la kot..sebabnya aku memang tak focus untuk berdiet..

korang tau apa itu atkins? sila klik kat sini...pasti korang akan tau apa itu diet atkins...
sebenarnya memang dah lama aku dengar pasal diet ni..tapi tu la kelemahan aku...
mudah sangat tergoda dengan makanan...pas tu kekuatan mental tu sangat takda...
hari ni kata atkins then bila masak pandaila nak merasa makanan...huhuhu sangat mengecewakan.

but now insyallah aku akan sedaya upaya utk teruskan diet aku...
aku nak capai berat aku..malu ok bila obese..huuu..

ni pic makanan yang aku amik untuk  bfast hari ni.....

Menu untuk lunch hari ni...3 ekor sekali harung ...nyummm

jom kawan-kawan kita beratkins...

macamana aku leh tersedar n bersedia untuk beratkins?
ada masa kita cerita he he he 

2 comments: