Monday 30 April 2012

yes...

Berat dah turun....ada happy sikit..sejak kebelakangan ni berat turun naik ..tapi x kesah jugaklah yang penting menten...tak lebih dari yang selalunya...

Baru2 ni aku g prvt clinic sebab sakit telinga...besanya memang dia akan amik berat jugak la...he he doc kata berat menten n kurang coz last datang situ berat lebih dari harini he he he alhamdulillah...walaupun berat susah nak turun aku akan pastikan ia tak akan naik...huhuh jenuh tau nak turunkan berat..dah lah dalam contest pun warna merah manjangggg (maknanya takda penurunan n sentiasa naik) hahah ...rasa malu pulak pada diri sendiri....

Now aku dah memang control makan..yes memang aku makan nasi..tapi dalam kuantiti yang sedikit..then malam memang aku tak makan langsung.. kenyang la...lagi satu aku ada makan satu pil yang doc suggest kan pada aku... nama dia jeng jeng jeng..... biarla rahsia...kalau turun berat aku nanti aku aplod yer....

kbai...

No comments:

Post a Comment