Friday 20 April 2012

Sentap sekejap..

Petang tadi lebih kurang pukul 4pm aku ke pekan untuk kirim pasport and gambar visa aku..memula ke abx ..dah siap salin segala alamat orang tu tanya apa benda yang aku kirim ..aku dengan selamba badak dan dengan penuh kejujuran sebagai seorang perempuan yang manis lagi ayu bagitau la itu pasport...ambek kau dari rm11 terus melonjak naik ke rm50..ada berani nak proceed? ha ha ...

Terpaksa tekan minyak 'kaki' dengan kelajuan maxima terus menuju ke poslaju..nasib baikkk masih tak tutup ..rezeki..dah la pose..nasib baik la dah nak dekat waktu berbuka....

Dalam keterujaan 'selangkah' tu aku terkejut n tersentap sekejap...aku rasa semua dah settle kecuali nak pay duit perjalanan tu..rupa2nya bila my cousin tanya about my pinjaman mara baru teringat omaigod bulan ni x bayar lagi...huhuhuhu takut seh tersangkut dan disekat perjalanan....tak relaaaaaa...

sambil berdebar2 ingat hutang pinjaman tu terus tercall my Atok k Muda..ooo nasib baik la dia pandai nk kasi ketenangan kat aku..ku terlupa lak yang aku dah check semakan perjalanan ..takda halangan alhamdulillah...

lega rasa hati....huarghhhh ngantuk la pulak...

jom tido jom....

No comments:

Post a Comment