Sunday 1 April 2012

Dugaan setiap kali "tetamu" datang...

Tak tahu nak kata apa...aku sebenarnya kecewa dengan 'sedikit' kenaikan berat aku...puncanya bila aku start makan 'sikit-sikit' nasi...yang aku rasa aku boleh control! demmmm...before pun memang dah ada xperience pasal susah nak control makan nasi bila aku 'try' rasa sikit....so amek kau naik 2kilo setelah berhempas pulas turunkan beberapa kilo... *pitam sekejap*

Ok..dah sedar dari pengsan! beberapa hari lepas...aku kuat makan...bagi aje la takan ada tolak molak n i know something happen yang akan berlaku pada diri aku...susah nk control makan n mulut 24hours mengunyah pastinya sang tetamu...yang di tunggu oleh pungguk sedang dekat padaku..cittt! owh i hate period...wahhh tapi bila berbulan tak datang tau pulak rindu kan!

Owh...baru cadang nak puasa esok..kenapa kau datang hari ini.. sob sob sob tak sempat nk pose direct seminggu..dan tempoh period pastinya menjadi mimpi ngeri buat aku...huhuhu takuttttt...camna nak control makan time period ni!...

sape2 yang ada petua pls leave ur comment k....i need ur help....selera makan time period sangat menakutkan bagi aku..please please and please...........

No comments:

Post a Comment