Sunday 25 March 2012

setelah sekian lama...

Lama dah tak hapdet belog..terasa rindu nyaaaa...eh ada anak cicak la kat atas meja ni..iklan sat hua hua hua...

Seminggu kat kl ...selama itu aku asyik melantak nasik..tapi still under control la.. :(..yang bestnya berat naik 500gm aje he he he...tapi.....itu sebenarnya nukan alasan untuk aku terus makan nasi...ni la benda yang aku takut sangat ...ketagih makan nasik...yaaaa aku n semorang pun tau nasik tu sedap...lagi2 kalau ditambah dengan lauk yang memang giler sedap..fuhh!! kompom menjilat jari...adoiiii kena amik semangat balik nih untuk terus berusaha turunkan berat badan...animmm wake up ..jangan terus biarkan berat tu naik...please!

Memula sampai kl abang tegur, nampak ada dah perubahan sikit so kena usaha lagi...memang aku ni pantang di tegur dah ada perubahan kot..cam terasa bangga padahal baru sikit yang kurang...pas tu mula la makan ..makan ...makan... abang pulak jenis kalau aku makan, makan la selagi boleh..tegur pun tegur-tegur sayang..cuba kalau bagi kasar sikit..sentap owh n sure bermasam muka ha ha ha ...

Esok aku nak puasa tapi kena cabut gigi dulu..sakit siot! tak lena tidur..ntah pape tah jenis ubat tahan sakit aku g telan...tahan sakit untuk period aku main hentam aje telan ..sebabnya memang aku rasa sakit yang amat..tapi hasillll..waaa gigi dah tak sakit...

esok diet bermula...

No comments:

Post a Comment