Wednesday 14 March 2012

My diet diary part 2 : agak goncang misi kali ini..

Hurmmm...homaigod!

Macam yang aku dah janji nak update apa yang aku makan kan....jeng jeng jeng jenggggg....ni ikan baulu/ikan susu/ikan belanak yang aku stim pagi tadi....rasanya sangat enakkk ...nyamannnnn...alhamdulillah tekak leh terima....ni menu breakfast aku...



:P rasa sedap aje makan ikan steam ni...tengok la sapa masak kan..harus la sedap :P (mode perasan)

 Tam-tam....pun aku kunyah jugak...

Petang pulak perjalanan yang tak dirancang..aku dengan adik n 2 orang pekerja kebun mama pi pekan...sampai pekan dah ke sana kemari of kos la penat..kalau penat silala masuk ke restoran...so lunch aku pada hari ini..seketul ayam (drumstik)..sikit babat masak lemak...dan sayur yang ntah aku tak tahu namanya...yang aku tau warna hijau :)...

poie timbang keterkejutan yang menimpa rasa nak tampar pipi laju2...macam tak percaya ..berat dah 76kg...ya Allah...takutnya.....

Sampai umah rasa nak menari joget2 kuarkan peluh tapi MALaysia Amerika Syarikat la pulak..terus ke kedai capai benda ni....

ice boy 88...huhuhu....

Ni makanan aku pada hari ini...

breakfast: ikan susu masak steam..snek tam-tam 3bks....minum air kosong...
Lunch: 1ketul drumstik, babat masak lemak, sayur...air kosong(ais), ice boy....
dinner:..nak makan biskut 5keping....
senaman...nan ado!



No comments:

Post a Comment