Thursday 19 April 2012

Jarum pendek jarum panjang...


Dah pukul 4.10am..mati-mati tadi ingat sudah pukul 5.10min...huhuhuh. Aku pose hari ni..
so mama balik-balik kejutkan untuk sahur sebab semalam aku sibuk komplen n tanya mama kenapa tidak kejut untuk sahur,pastu dan dan tak pose sebab tak sahur hahaha , sekaliiii ambek ko balik2 la mama kejut.

mama n aku tdo kat ruang tamu...so time nk tido mesti tutup lampu, mebi dalam samar2 tu
aku silap tengok jam...betapa semangat aku g masak sambil cuci pinggan mangkuk gelas periuk segala kat sink (nampak sangat pemalas semua pun menimbun kat sink) ha ha ha ... sebab takut tak sempat aku cuma sempat goreng sekeping daging burger ramli...bolehlah asalkan ada kataku dalam hati... he he ...buat nescafe segelas...english bread 2 keping...n kat tepi ada 1000ml air mineral...

Daging tu sudahla panas kelam kabut aku menghabiskan...cuma nescafe tu tak sampai separuh sebab panas...habiskan mineral dan segelas air suam mau tak rasa macam nak muntah...ha ha ha

tiba-tiba sakit perut nak masuk bilik 'termenung'...kalau penakut ni mesti la nak kena tengok pukul berapa dah keh keh...ingatkan dah pukul 5 sekali???? omaigod...baru jam 4.10am kesilapan apekah? kalau ku tahu mesti aku dah g rebus sayur kobis tu cheh!

ni la angkara tengok jarum panjang kat jam tu tapi tak tengok jarum pendek tu kat mana.. eeeee geramnya.. tak pasal2 makan bread aje..

Ni kesilapan yang tah berapa kali dah...dulu lagi teruk ntah apa kena tiba2 mandi jam 3am..ingat dah jam 5 apadaaaaa...

No comments:

Post a Comment