Tuesday 22 November 2011

::TAHNIAH Untuk Team HARIMAU MUDA::...

Dess..seram sampai sakit jantung tengok final antara Malaysia vs Indonesia tadi...terjerit-jerit sampai sakit anak tekak aku...fuyooo kitorang ni peminat bola ..kebetulan anak anak sedara ada kat umah bertambah meriah la kitaorang...semangat wooo....Malaysia Boleh...

Uncle sebelah umah tu indon...ala auntie aku nye husband...umah dia jadi tempat perkumpulan orang indons...ahahah satu jam awal depa datang semata-mata nak tengok bola...kesiannnn deh loe...

Part paling aku terasa lucu sampai menahan kencing kan..hahahha nasib baik la tak menitis kan kan kan...
time score ke-2 malaysia beria aku dan anak-anak sedara aku menjerit...Lawaks tol la...padahal offside hahahah buat malu aje kan..dengan anak sedara aku si aizatul tu yang memang kejanya nak menyakat orang je, terasa betul nak lempang sampai terpusing 360 darjah...yang tak boleh tahan tu ..time ulang tayang..beria aku dan anak buah aku melompat hahahhahaha..ingatkan dah nak gol..rupanya ulang tayang jeeee...

lawak tak..lawak tak...pls gelakkk....

Aku ni bukannya kaki bola sangat pun..maybe kaki bangku tu boleh sikit kot...kikiki..bukan semua players dia aku kenal...yang aku tau khairul fahmi and fakri..apek tu memang semua kenal kot.ala goal keeper yang penuh dengan "kontrreversi" putus tunang tu...kalau tak kenal tolong la pi eskimo..layak dok kat situ je..yang si fakri ni pulak aku baru je kenal walaupun dia x kenal aku...aku kenal sebab dia bawak masalah pada team..heran betul aku..teruk cara permainan tapi still ada kat dalam padang...

Syhhhhhhh...garuda tak garuda..apa yang penting TAHNIAH buat team Harimau Muda yang menyumbangkan pingat emas untuk Malaysia..korang memang the best terbaik dari ladang ....

Nasib baik Malaysia menang kalau tak mau seminggu team garuda menang huhuhu tak rela aiii tau...

Apapun TAHNIAH sekali lagi untuk skuad Harimau Malaya..Malaysia Boleh.....proud to be malaysian....

p/s: jangan pulak tetiba garuda menjadi angry bird hahah tak pasal-pasal burung korang jadi angry....

No comments:

Post a Comment