Friday 4 November 2011

Hari Ke4 SNTN

4/11/2011 ....dan hari ni merupakan hari yang ke empat aku tak menjamah walau sebutir nasik. Perit doee, biasakla kan perut aku ni memang dah biasa diisi dengan nasi ..so pepaham aje la kalau dah 4 hari x terisi dengan nasik...yang ada anginnnnn....

Paling tak boleh blah malam tadi aku siap terjaga dari tidur..siall betul...time aku berdiet ni mimpi lah pulak makan sedap-sedap.subuh-subuh buta menetes air liur nak mencari nasi dengan ayam....cissss takpe-takpe sabarrrrr....

Sekarang ni aku dah start minum banyak air...aku ni memang jenis susah nak minum air kosong..kau kasik aje la 10 botol air manis....kompom habis tanpa sisa hahaha....Tapi Alhamdulillah aku dah dapat menghabiskan 2 botol mineral besar walaupun aku tau itu belum mencukupi kahhhh...takpeee usaha lagi....hari ni nak minum 3 botol besar boleh?

Kepala cam dah berat je ...gastrikkkk.....

No comments:

Post a Comment