Wednesday 2 November 2011

Cameron Highland....

Dok semalam pun hokey..tapi kalau seminggu lagi best!

Tiba-tiba teringin nak ke Cameron Higland...feeling2 nak honeymoon konon...
isk isk lately rasa macam semua benda aku nak...ntah tercapai ntah tidak...
aku nak jalan jauhhhhhhhhh...aku nak cari sedikit ketenangan...
aku nak tido sepanjang hari tanpa memikirkan apa2 yang menyesakkan otak..
boleh??

semua boleh asalkan ada $..
kalau takde $ kau nak berak kat public toilet pun problem...ada paham...

Aku rasa kat cameron tempat paling best nak release tension...
dengan sejuknya..dengan nyamannya..dengan jauh dari kebisingan...
best nye kalau aku dapat p.....

Ada sapa2 tak yang nak p..cuti sekolah pun dah dekat ni..
nak join boleh?
Eiii apesal diammm? sorang pun tak bersuara..
takpelah takpelah biar aku sendiri je ke sana...kahhhh...

Orked..orked kesiannya kau....

::ada sesiapa nak pi..bawak aii sekali boleh??::

No comments:

Post a Comment