Saturday 5 November 2011

Hari ke5 SNTN

Yezza...hari ni aku masih berjaya tak makan nasik...tapi aku dengan menyesalnya telah menggantikan santapan nasik kepada bihun sup...bihun aku tak makan banyak, sikit aje ....tapi tetap telah melanggar etika dalam beratkins diet...cheh! sangat menyesal okey!... Biasalakan setiap sabtu ada pasar..so penat2 kat pasar tu silakan la menjamu selera dengan bihun sup yer..walaupun tak la sedap mana tapi itu dikira santapan wajib..tapii...waa siap tapi2 lagi tu...aku dengan bangganya nak umumkan aku dah mengurangkan sangat pengambilan karbohidrat dalam beberapa hari ini..waaaa cayalaa kan..tepukan pada diri sendiri.... Keyakinan tu kena ada...lambat turun pun lambat la yang penting kita kena ada usaha...ha ha ha .. cam nak tergelak pun ada...ye la mana tak nya ..bila dah turun sikit 'bangga' sampai macam dah 30kilo turun...lepas tru terus lupa dunia..camna nak kurus kan... Kejap lagi nak melahap sayur 'kauliplower' dengan capsicum...sedap doeee dimakan begitu saja...nasib baik la murah je kat pasar tu ..kalau nggak..kepunan aku....

No comments:

Post a Comment