Sunday 20 November 2011

CDCS

Hai semua...hari ni bermula la sudah program CDCS (cabaran diet cuti sekolah) wah wah ...macam best dan memang aku teruja sangat dengan CDCS ni.. contest lepas peubahan berat badan memang ada tapi sedikit...time tu dah dapat mengurangkan sampai 76kg but now? hurmmm sedih dan terasa macam nak makan tanah aje supaya sakit perut dan sayik membuang dan masuk sepital 10 hari dan berat pun turun!

boleh??

Camna aku nak upload pic erk? maybe malam sikit aku akan upload pic depan sisi dan belakang..cheh! malu seh...aku masih belum layak menyarungkan inner untuk ditayangkan ke dalam belogku ini...biarlah aku pakai aje t-shirt supaya dapat tutup segala pemandangan yang menyakitkan mata!

Aku tak dapat gambar untuk timbangan hari ni ...bukan sesaje tau...battery scale aku langsung x berfungsi dah..naik je tadi dar error so maknanya aku akan update bila aku berkesempatan ke pekan untuk beli battery..gambar insyallah malam ni....

Berat terkini.....78kg phewwwwwittttt....maluuuu......

*mukamerahpadam...maluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...berat kan..kan..kan...sila angguk ..!

8 comments:

  1. Hehehe...seronok baca smpi senyum sowang2 nih...

    ReplyDelete
  2. thanks follow my blog...he he he jom kita sama2 kuruskan badan...

    ReplyDelete
  3. Jom r kita follow memfollow.. hehe

    ReplyDelete
  4. Orked..


    still ringan dari sayeee!!!!!


    arghh jelesnyeeee >________<

    ReplyDelete
  5. mummy: thanks :)

    nardeeya: jommm

    Nadia: heheh chaiyok chaiyok..saya dah 21 hari x sentuh nasik hehehhe

    ReplyDelete
  6. Apa nak malu orked...

    Kan kita semua lebih kureng jewr beratnya...

    caiyok! caiyok!!

    ReplyDelete