Tuesday 8 November 2011

datang dah dia....

Hari ni usha2 blog fav aku...weiii dah datang dah aku nye kegilaan nak memasak n mencuba resipi baru...
sapa-sapa yang kenal aku memang aku,memang tau yang aku ni memang suka noo memasak..tapi tu pun kalau datang rajin aku la...kalau tak...haram nak masuk dapur :)

Semalam aku cuba buat chicken pizza..sebenarnya dah lama dah nak buat...time pose hari tu lagi..tapi tak pernah la sampai semangat nak masak pizza...heheh nak masak ni kena ada semangat jugak tau kah!
cheese pun dari raya hari tuuuu lagi....so kebetulan ada my niece and nephew kat umah so meh sini auntie long nak buat pizza...jeng jeng jeng....


Hah ni time dah dileperkan ke dalam bekas tu....

Letak cheese tak agak-agak

Heheh ni dah siap bakar dah selamattt....

Gumbira dapat makan pizza

Cheese yang x tahan tu..nyum nyum...

Teringin nak buat roti paun pulak....huhuhuh

No comments:

Post a Comment