Sunday 20 November 2011

Lu makan lu gemuk!

Aiyaaaaa......hari ni aku makan banyak ..stress la camni...makan banyak membuangnye idak! wadefak!
Huhuhu awal pagi bawak anak sedara ke pasar..hebat anak2 sedara aku ni..asyik nak mengepau aje auntie derang ni..nasib baik la ada cousin bayar hutang lama dia, rm10 aje pun kah kah..takpe..jom perabihkan rm10 untuk makanan....eh~ tapi apelah sangat dengan rm10 tu kan...sempat juga amik makanan untuk diri sendiri..kuih pau goreng balun 4 ketui...meehoon goreng seringgit selamat sampai ke "tong" perut! belen tu aku kasik pada derang untuk menghabiskannya...pandai2 la korang bebagi...

Balik dari pasar nephew aku ajak ke sungaiii....awal pagi tu ..jam8.30 gila sejuk kau! takpe yang penting aku tak berendam..malu pulak kalau orang yang lalu lalang kata ,ternampak "badak berendam" kannnnn!

Sampai je kat sungai belarian la mereka-mereka nak terjun sungai..macam orang sakai yang tak pernah nampak sungai padahal hari-hari ke sungai hahahha ...sedap je derang main kejar2 erkkk ..auntie dia tercongok cam orang sakai kat dalam keta..sambil dengar radio sambil mulut tak berhenti mengunyah..habislaaaa diett kali ni...

Balik dari sungai semestinya my ahkak dah sibuk memasak...wowwwWWW terGODA aii....labu..sambal petai..ikan ..ayam...kerabu mangga....hahahah semua aku bedal tolak NASIK okey!!!
eksen lebih cik orked ni...nasik tolak tapi lauk tu berapa kali ang menambah...

petang skit....Jom kita goreng cucur jom.....JOMMMMMMMMMMMMM...
wa kalau pasal makan cepat aje niece aku jawab..suh kupas bawang pun x nak...cheh! suhhhh g main jauh-jauh ..jangan join kitaorang makan cucur...

ok sejujurnya ...aku makan cucur udang berapa ketul...hancussssss!!!! kesian aku ni...orked-orked kau ingat tepung tu protein ke...tu karbo banyak oooo...kau sedap-sedap aje makan eh...ganjarannya tunggu minggu depan ...lepas naik scale harap2 kau x pitam yerrr..

aku sangat kenyang..sila tolong aku habiskan makanan kat meja makan tu...cepat..cepat siapa cepat dia dapat...

kalau ada sapa2 perlukan lemak sila miss called / call atau sms aku....segala pemintaan akan ditunaikan ...lagi banyak pemintaan lebih cepat aku kurus hahaha

No comments:

Post a Comment