Monday 11 July 2011

senaman hari ke2

hari ni aku bersenam seperti biasa..aku amik masa dalam 40mint...yes ada peningkatan..lepas tu lari2 setempat ..nak kuarkan peluh *iye la sangat...then aku cari aerobik kat youtube..video kat bawah tu  salah satu yang aku buat...berpeluh-peluh...tapi best....

After bersenam faham2 aje la aku buat ape hehehe...
jommm tidur...sempat mimpi makan kat kenduri khawin..sape kawin aku pun x kenal...
takpa ..yang penting senaman ....

walaupun x teruk senaman yang aku buat..at least ade juga aku lompat sana sini yer..kalau kata tak cukup
latihan...ermm susah juga nak cakap...
tapi memang yer pun x cukup...takpe takpe kalau tak sampai dokk hotel ajer la....

2 comments:

  1. bestnyaa Orked bersenam!

    Keep it up okey! =)

    ReplyDelete
  2. Nadia: ha ha ha hari ni off sebab awal pagi kena jalan ....

    ReplyDelete