Thursday 28 July 2011

PERS: tugasan pertama ....

Tujuan saya nak join contest ini: 
op kos la sebab utamanya saya nak menurunkan berat badan saya yang dah sampai ke tahap melampau kekembangannya...kalau sebelum ini saya dah tewas pada geng CYC lepas..contest ini saya akan cuba sedaya upaya untuk menurunkan berat badan saya sebanyak 10 kilo...tapiiii?? saya tak suka hari raya...sebab hari raya akan banyak la kenaikan berat badan saya..tapi tak apa..chaiyok2 semangat itu penting...sebab itu saya nak join kontest ini...sila berikan saya semangat..(orang lain nak kena tanya sebab..saya pula melebih2 ahahahah)

Gambar terkini: 



Gambar berat terkini:


Matlamat yang ingin dicapai daripada PERS ini:
turun berat badan sekurang-kurangnya 10kilo...sebab memang itu yang saya nak..lebih banyak lebih baik...saya nak angka 6 di hadapan itu kembali...



5 comments:

  1. Baru perasan Orked dah buat entry! Hehehe..


    Nanti upload yerr gambar badan dengan gambar timbang.. Baru status dikira complete! Hehehe..


    Semoga Orked dapat turunkan 10kg dalam masa 2 bulan ni.. Yakin bolehh!

    ReplyDelete
  2. kak nant saya upload timbangan pulak yer..

    ReplyDelete
  3. Alrightt!


    Orked, tangkap jer sekarang.. timbangan yang akan diambil kira adalah pada esok, 1 Ogos sebenarnye.. yang ini untuk entry pendaftaran.. semua peserta memang kena buat.. =)

    Nanti kita jenguk lagi yeaa..

    ReplyDelete
  4. Okeyyy.. status complete!!


    Berat kita lebih kurang lahh.. hehehe.. persaingan hebat nih.. all the best Orked! =)

    ReplyDelete
  5. caiyok...dear...

    itu berat hampir masa awal tahun ini
    memula dulu amaniammar start diet..
    I'Allah kalu bersungguh boleh..

    keep it up gurl

    ReplyDelete