Thursday 7 July 2011

Lulus...

Lupakan kesedihan untuk seketika...meh aku nak bagitau korang..aku lulus untuk ujian berkomputer..ermm cam batak pula aku ni kan..ye la aku dah boleh nak amik lesen keta laaaaa.... nak senyum puas2 gelak guling-guling...just baca je buku kpp tu compom lulus...memula cam takutttt sangat coz dalam 5 orang masuk ke bilik untuk test komputer tu ada 3 orang yang failed..alasan..susah dan masa sangat tak mencukupi...45min untuk 50 soalan...cam nak amik spm la pulak...

walaupun aku cuma dapat 44 yang penting lulussssss....tak yah mengulang bagai...perabih duit aje...dah lulus senyum sampai telinga then terus g booking untuk bengkel pulak...bagi aku rasanya tak perlu la bengkel ni...dah la mahal semacam rm300 ..pas tu tambang teksi nak ke situ pulak rm12 cam shilake je...bas pulak jangan harap akan lalu kat situ...bejanggut la tunggu..elok2 rm2 kena bayar extra rm10 shilakeee agains...

Batak tak batak sampai result pun nak upload ha ha ha ...

Nape la aku dapat 19 je untuk sec B..anyway congrats untuk diri sendiri..sila belanja KFC ...terima kasih...

P/s: lupa nak bagitau..ai amik masa 18mint aje yer..malas nak semak coz terlebih xcited ha ha ha 

No comments:

Post a Comment