Friday 15 July 2011

Keadaan yang tidak memuaskan untuk bersenam...

Aku sedih gile2...baru berapa hari aku bersenam ..sekarang dah tak boleh..bukan alasan bukan rekaan...aku nye period tak berhenti2..kenapa jadik cam tu jangan tanya aku..

Biarkan esok aku p tanya doktor...imagine aje la start 14 or 15 june until now masih mengalir ewwww.....kadang2 ada kadang2 takder...heran betol dia pun nak jadik macam chipsmore, tak sedar2 dia hanyalah period ..kalau tak habis2 lagi, alamat habis la darah aku ni...kalau edward cullen yang perabihkan aku tak kesah ponnn...yang aku kesah sangat bila terpaksa kuarkan duit nak beli "Jambatan" tu...kalau tiap kali datang camni alamat anak tokey balak pun muflis la...

Esok kena jumpa doc...Doctor Junainah....best , baik dan peramah ...

ok aii nak tidur esok kena bangun awal bye ...daaaaa

2 comments:

  1. itu mmg perubahan biasa bg pediet(ade ke..istilah bg org yg berdiet)..

    akan menganggu perubahan hormon dlm badan..
    kes ini amaniammar pernah alami....kdg period dtg selang 5 hari tuk 2buln tau.
    tp doc ckp itu normal...nanti it will balance back

    don't worry

    ReplyDelete
  2. kak dah pie dah tadi..scan juga tapi tak ada benda pelik...doc kata normal..cuma kena diet lebih kot..hormon terganggu he he

    ReplyDelete