Friday 15 July 2011

Hormon terganggu....

Pagi tadi poie la aku ke Klinik Dr.Junainah..itu pun setelah beberapa kali abe bising..aku ni sangat la susah nak p jumpa doc..bukan nya korang tak tau asal jumpa doc kompom punye dia kasi ubat berjenis2..
kalau bagi coklat memang aku tak tolak punye!

Doc scan..takda pulak benda pelik..semua normal...start balik kiraan period..15june -15july...waaaa macam bulan pose aje...tapi doc kira start dari 7.7.11...kalau 21hb ni tak habis lagi so 22 ni kena start makan ubat...

Tujuan?? stop bleeding ....banyak betul ubat yang aku kena makan ni....
Doc terkejut tengok berat aku..cayala..terkejut sebab bukan dah kurang tapi naik sangat2...
dia tanya camna jadi cenggitu...aku jawab camnii...

Doc saya selalu ke kl..kat KL tu "kawan" suka sangat belanja makan..
saya rasa sedap jadi saya maaaakaaannn....ha ha ha
tak pasal2 "kawan" juga yang kena kan kan kan.....

minta mahap "kawan".... :P

No comments:

Post a Comment