Thursday 28 July 2011

bila kita inginkan sesuatu....

Bila kita inginkan sesuatu..sedaya upaya kita mencuba untuk dapatkannya...tak kira la macamana cara sekalipun kan...cuma lambat atau cepat  kita boleh dapatkan apa yang kita kehendaki...biasanya ukur baju di badan sendiri la kan..(kadang2 aku ni mana nak peduli)..aku tak kira la murah ke mahal ke yang penting aku suka....

Sebenarnya aku mengidamkan satu benda yang entah aku rasa agak mustahil bagi aku untuk dapatkannya..maklum la aku ni jobless..income pulak, kalau rajin dapat la kalau malas seposen haram takan dapat punya...so kenala kerja keras...tapi tak la cam kais pagi makan pagi tau...

Hari ni aku terbukak satu blog kawan kepada kawan..ternyata hati aku benar2 terpaut dengan satu benda ni..Ya Allah aku dah tak boleh tahan dah..yes aku mengaku mungkin memang aku terlalu obses dengan itu...ghairah  nafsu memang memuncak bila tengok benda alah ni....yes! boss dah kasik green light tapi bukan yang iniiiiiiiiiiiii.....tapi....eh..opssss...alamak terlebih suda..bocor rahsia...sayang jangan marah yer.. ai amikk juga..tobat lepas ni 2 tahun x beli yang baru..promiseeee....

Dengan berat hatiiii...go to cimbclicks then click transfer fund to ........ confirm!!! sayang aiii dah bayar......ada penyesalan sikit tapi buang jauh2....huhuhu .....

   sayang cantik tak?

No comments:

Post a Comment