Thursday 16 February 2012

ok la tu kan...

Semenjak aku turun berat ni aku dah semakin happy dan terperasan badan aku persis si Angelina Jolie  haisssh sunggu tidak ada kesedaran langsung kan...orang makan sedap kau pun nak juga..ewaaaaaa..manyak cantik...jangan hilang focus untuk berdiet sudah *pesanan untuk diri sendiri....*

Aku dah semakin menitikberatkan kandungan makanan yang aku ambil..kalau dulu aku main ambik aje tapi sekarang sudah pandai eksen la konon...tiap makanan yang di amik mesti check label kat luar tu...*sebenarnya yo yo on aje pun * ha ha ha eksen je lebih...kalau kandungan karbo tinggi sila jangan sentuh...

Hari ni aku timbang berat..dah berkurangan beberapa ratus gram...waaaa senyummmm lagi...aku dah x sabar mencapai angka enam tu....oh enammm x lama lagi kita bertemu caiyok..caiiyok ...

1 comment:

  1. Oh tidaaaakkkk...!! Ternyata Orked makin meninggalkn akak....

    Angka 6 di depan yg mjadi idamanku smakin mjauh.... huwaaarr...

    Orked tolooooongggg.....!!

    ReplyDelete