Wednesday 8 February 2012

Kisah semalam..

Semalam kenduri di rumah my cousin...so aku memang cadang tak nak pergi..ni sebenarnya satu cara supaya aku dapat mengelak dari mengambil makanan yang berlebihan..tapi memandangkan ini adalah pengajian (bacaan yassin dari rumah) dan aktiviti wajib keluarga pada setiap selasa so nak tak nak aku terpaksa pergi juga..WAJIB...

Selesai bacan yassin dan doa...time to makannnnnn..yuhuuuu..sebelum tu aku dah jeling-jeling dah kat dapur..melihat dan mencium bau masakan..yummm sedappppp...sup cendawan..ayam masak kunyit..brokili+cauli flower+cendawan+kobis dan x tau dah mende semua tu...dari rumah dah set tak nak makannnn..sampai-sampai je dah menggeletar kelaparan..tak pa tak pa...just amik sup dan sayur + ayam...
Alhamdulillah..kenyang pun makan tanpa nasi keh keh keh....

Tapi..sangat tak tahan godaan buah-buahan yang dipotong dadu dan dicampurkan mayonis...lantak ler labu ..sempat juga melantak secawan buah-buahan tu..tinggi kandungan gula ke apa ke yang penting masyukkkk..tapi syukur pengambilan makanan still under control dan itu yang penting (kononnya je) Nasib baek aku langsung x sentuh durian...durian NO Way dah....letak tepi aje..asal makan pening...

Sampai rumah perut meragam...waaa kuar masuk toilet..kalau leh tidur memang aku dah tertidur menunggu emas keluar dari pereembunyian ha ha ha ....tapi ok juga la terkeluar segala bendalah yang dimakan tadi kannnn...

eh itu la kisah aku semalam ahahah..cam apa aje entry kannn...

1 comment:

  1. Sy rindu sangat baca yasin dr rumah ke rumah mcm dulu......mdh2an masih berkesempatan satu hari nnt.....

    ReplyDelete