Friday 10 February 2012

Batuk...

Sudah beberapa hari baik dari demam...tapi batuk masih bermaharajalela...pagi batuk..tengahari batuk ..malam batuk..tidur batuk..bangun batuk ha ha ha tapi masih boleh ketawa sakan kan...sakit dada bila batuk tapi sengal nak tahan-tahan malas pi hospital...sebab apa malas ? sebab jauhhh lepas tu ramai orang lepas tu lambat lepas tu balik keletihan...pasal tu la rela batuk sampai sudah lepas tu komplen batuk tak ilang-ilang ha ha ha....padan muka kepada diri sendiri..toing toing toing!

Apa makanan yang harus dielak oleh "pembatuk" eh ada ke ayat tu? keh keh ayat baru keluar dari dewan pustaka orkedungu kannn...orang kata jangan makan kacang..makanan berminyak..bla bla..yang pasti kacang segala jenis kacang aku telan..minyak tu aku tak la sampai minum kan tapi aku hentam aje makan makanan bergoreng...

Tapi kan semalam sedikit sebanyak aku dah dapat control makan dan yes aku rasa memang low carbo sesangat... :P yuhuuu aku very the happy...makan ampap gitu..cuma makan sayur bergoreng la...minyak x sampai segelas letak sikitt pun cukup...petang tu makan 2 ulas derian dan bubur derian yang sangat sedikit sebab degil nak rasa padahal kepala dah berbintang-bintang dek kepeningan ha ha ...asyik janji x mau makan durian tapi last-lasti ambek kau...

Cerita pasal durian..aku ni baru sebenarnya *yesakutipusebenarnya* sudah beberapa tahun belajar menerima durian..teringat dulu-dulu bila arwah bapa beli durian..asal bahagian aku mesti dorang makan sebab aku tak suka bau durian dan makan durian...naaaaa bila lama-lama baru dapat terima durian tapi asal terlebih sudah terimalah akibatnya...MABUK DURIAN ....

uhuk uhuk uhuk..eh aku batuk la...aku nak pi minum air sat naaaa....

No comments:

Post a Comment