Tuesday 14 February 2012

mana mana mana????

Kemarin ke pekan semata-mata nak beli scale..scale yang ada di rumah cam hampagas..langsung tak boleh pakai ..bila naik scale sekejap turun sekejap naik...bila naik tu memang tada hal la..lebih usaha untuk berdiet ..tapi masalah timbul bila berat turun sebab secara tidak langsung aku akna terperasan berat dah turun...waaaa tidak!!

Tapi kelmarin aku nekad nak ke pekan juga untuk timbang berat..sebab aku dah semakin perasan yang berat dah kurang ha ha ha...sampai pekan cepat2 ke pharmacy terdekat untuk timbang...ya Allah...mana kemana dimana 5kilo itu...aku lantas tercari-cari..menahan nafas sambil berjalan supaya kebuncitan ku tak terserlah dan hanya kelihatan perut yang nipis waaaaa..senyum pula meleret ha ha ha ....

Happy sangat..semalam bagai hari aku sebab 5kilo tu sangat banyak buat aku yang mempunya berat badan yang berlebihan...syukurrrrrr....aku mencari kemana 5kg menghilang tapi kalau jumpa balik sori naik lori aku nak terima...kalau korang nak silakan ambik ah ah ah ah....

oooohh aku tenang sangat..macam jumpa emas 5kilo rasanya..dan telah ku tanamkan tekad..tidak lama lagi aku akan capai angka 6 insyallah....semoga aku tidak berputus asa dengan segala kutukan orang...

Tak sabar rasanya......

No comments:

Post a Comment