Wednesday 29 February 2012

Esok dah start B43m (battle for three month)

Semangat bulan march nampak...yer aku suka march..sebab pa aku suka? sebab aku punya suka la nak suka bulan apa kan..kau apa kesah ha ha ha ...tapi bagi geng KDO tentu tau kan apesal aku suka bulan march sebab aku rasa korang pun suka...(bagi yang nk menguruskan badan aje)...

Sebenarnya b43m tu ialah battle for three month..apa tu? oooh tak tau erk meh ahkak bagitau...b43m tu sebenarnya pertandinganla konon dengan geng2 KDO utk menguruskan badan dalam masa 3 bulan...yuhuuu...hadiah? oh itu ahkak tak tahu menahu ada ke takda ..sebab aku hanya focus nak kuruih ha ha ha ....

So berat aku sebelum ni 74.8kg...cepat betul turun naik ni...kejap timbang dah 75..kejap naik dah 76..paras bahaya tol...xnak la gemokkkk...nanti x pasal orang "tu" cakap aku ni anak kerbau..cheh! tapi ada aku kesah..(memang aku kesah!)

Jadikkk...sempena b43m ni aku nak rebut peluang nk menjoinkan diriku yang gemok ni untuk terus berdiet..hopefully angka 6 akan muncul...hello number six ill be with you soon...sooner or later aku tak kesah yang penting aku nak juga...aku x mo la xxl sepanjang zaman...love u number six he he he...

Chaiyok-chaiyok..semoga b43m ni dapat membantu mimpiku menjadi kenyataan....

No comments:

Post a Comment