Wednesday 29 February 2012

Empat tahun yang akan datang...

Unik tarikh hari ni..itupun baru tersedar bila tengok tarikh di laptop tadi..jom hapdet belog pada tarikh ni...empat tahun akan datang baru kita jumpa tarikh ini...

Siapa aku pada empat tahun akan datang? empat tahun akan datang ka empat puluh empat tahun akan datang ka aku tetap aku...cuma mungkin keadaan yang berbeda...mungkin empat tahun akan datang aku lagi selim melim dari sekarang..siapa tahu kan...mungkin masa tu aku dah jadi coach ajar bebudak menari zumba..siapa tahu kan..mungkin empat tahun akan datang aku lebih besar  hebat dari sekarang auwww...amin..semoga menjadi kenyataan...mungkin empat tahun entah aku masih hidup atau tidak...semuanya serba berkemungkinan...

So pada semua kekawan jom kita target impian kita akan tercapai pada empat tahun akan datang :) kah!

No comments:

Post a Comment