Friday 28 October 2011

"P"

Siokkkk...kesakaian terserlah la sudah...yes aku bangga..walaupun mungkin orang lain dah berabad dapat lesen "P" dan aku baru je dapat ..tapi aku tetap bangga ...bangga dengan semangat dan usaha aku...walaupun kali pertama aku failed gara-gara jpj staff tu poyo dan kerek nak mampus....

Aku happy cam dapat anugerah oscar kan...padahal apa la sangat lesen "P" tu kan kan kan...whatever la oiii...yang penting aku dah ada "P" korang jeles? ahahah opsss..terlebih sudah...

Macam "terlampau" pulak keterujaan aku ..eiii yang penting bukan aksi yang melampau kannnnnnnnnnn....

Yea yea lepas ni aku dah boleh bawa keta dah...tanpa ragu, tanpa gundah..tanpa gulana *toinggg!! ade ke ayat cam tu* ye la mau tak kau gundah gulana bila ada roadblock, terpaksa la mencari jalan alternatif..kemain jauhhh kau nak pusing..okeh! kalau jalan kampung takpe tapi kalau kat tengah-tengah bandar kau disaman? apa kau rasa ? oren ke strwberry? sesia je membayar saman tak pun bagi duit kopi kat depa-depa tu....

*kemain belagak kau sekarang orked....ingat oii kau tu baru "P"*
..elehhh P -P aku pun..berapa ramai orang kat luar sana yang lom ada lesen..at least aku leh gantung lesen P aku kat leher ahahahha psyco aku ni....

Takpe..takpe ini yang aku nakk dari dulu cuma tersangkut lama dah...takdela orang risau bagai bila aku bawak keta....takdela orang akan kata "keta ni bukan untuk belajar" takdela orang akan kata "kalau ada apa2 dengan keta ni owner keta ni yang kena" dan takdelah benda2 mengarut aku dengar....

So sekarang ni..misi seterusnya setelah dapat "P"..aaapaaa tu arr sayanggg........ni jawapan dia.......
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
--
-
-
-
TADAaaaa
-
-
-
-
-
-
Belum dapat angan-angan jeeeee.....
-
-
-
-
-
Insyallah...boleh tak bang???

No comments:

Post a Comment