Wednesday 26 October 2011

Aerobic....

Aku dah nk start join aerobic kat pekan...dulu-dulu aku aktif tahap dewa..kalau hari-hari ada aerobic memang kompom muka aku tak pernah takda...asyik-asyik ader jerrrr nasib baik la seminggu 3 kali aje....tapi kurusnya idak juga ...hampeh...

Sekarang ni cousin dah ajak nak beraerobic sama-sama...dia tau aku ni memang teruja bila nak kuruskan badan ...cakap la pil apa yang nak kuruskan badan..selagi aku mampu mengampu cik abang untuk benarkan selagi itu aku cuba ha ha ha ....tapi masalah terbesar aku...sangat tidak berdisiplin..pantang ade yang puji badan aku susut sikit...perasan macam dah jadi beyonce pun timbul...padahallll...lemak sana sini berketul-ketul...dah la bila berdiri cam preggy..ni kan pula bila aku duduk...kat situ la tingkat apartment jelas terserlah...maluuuuuuuuuuuu...

Tau kau malu yer..tapi bila taim makan sangat tak henggat dunia...bila cakap dengan abang nak diet....jawapan dia....diet la sangat..dari tahun lepas lagi cakap pasal diet tapi x diet juga....kalau takda disiplin susah la..katanya laaaaaa.....tak pasal-pasal kena cuci telinga dulu....so sekarang kalau ada hati nak diet..elok la diet secara senyap..

Aerobic kat pekan 3 kali seminggu dengan yuran rm30 sebulan....hari isnin..rabu...jumaat.....kalau aku poie pun maybe dalam isnin n rabu aje la....jumaat tu sorry la sangat tak koser den nak bererobic....terpaksa korbankan hari jumaat coz bz nak mencarik duit untuk bayar yuran aerobic heheheh....

aku dah nak start...puan inajani ko tak jeles????

No comments:

Post a Comment