Thursday 20 October 2011

Jangan la gemuk sangat..

Cheh! sakit hati aku bila dengan ayat camni....waa..sape la yang cakap tu erk...cenggini ceritanya..meh aku cite satu-satu....

Baru2 ni aku poie services keta kat kk...(iya la sangat) tapi bukan aku yang drive..aku pi dengan adik aku isteri driver van dan kompom la driver van tu sekali la....ok tutup cerita pasal dengan sapa2 aku pi...

Plan nak sampai kat Tan Chong Motor seawal yang mungkin..so dari keningau bergerak ke kk seawal pukul 7am..sampai kat sana terpacak kul 10am..baek punya kan...dah sampai situ dukacita dimaklumkan...kul 2ptg baru turn van tu nak diservices...sakit jiwa.....

So berjalan-jalan mencari makan la pulak..van park kat stesen bas, n nak ke Center point......sampai ke CP (jalan kaki okey!)...terus mencari tempat makan...makan tempat biasa ..banyak pilihan tapi MAHAL ok...makanan aku je hampes..rm8.50..mungkin murah bagi sesetengah orang tapi tidak aku..sebab ayam sekecil itu dah kira rm3.00 nampk je besar rupanya semua tepung...waaa makan...makan...

Tepon berbunyi ring-ring ring....gayut sekejap..(iklan sebentar) round cp sampai pukul 2....takde beli apa2 pun....window shopping jer...

Dah kul 1.40 sampai kat tempat services..waaa depan tu pasaraya besar giant...jalan kaki juga...beli itu beli ini....laparrrr!...nak cari McD tapi x jumpa..memang takde pun..so last choice masuk aje la KFC....semenjak dua menjak ni kureng sket dengan kfc..sapa suh letak perisa tomyam...tapi imattt duit aku....

Aku makan zinger burger jewwwww..dengan cheese wedges...kring kring tepon berbunyiiii......si dia call eh kacau betul terbantut makan aku...nasib baik dah selesai melantak  kih kih kih...tapi...........

Dia tanya..aku makan apa...so aku bagitau makan zinger burger sebab laparrrr...
dia kata
            "JANGAN MAKAN BANYAK"
aku jawab kalau m,akan banyak kenapa.............
dia kata
            "NANTI GEMUK TAMBAH BESAR"
aku jawab ..kalau gemuk tak sayang ke?
dia kata
            "JANGAN GEMUK SANGAT SAYANG..TAK BEST"

BOLEHHH???? ni bukan cinta la ni erk....kihikihkih ntah ape la tang yang tak best tu...cittt

No comments:

Post a Comment