Friday 28 October 2011

kisah lama....

Sembang-sembang dengan mama..terbukak pula cerita lama di zaman persekolahan..bermula dari cerita sekolah rendah..menengah..kolej dan sampai la sekarang..

Pepaham aje la kan, kalau dah cerita lama..kisah cinta pun terungkit juga.. hak hak hak...cinta monyet jerrr ponn...

Puas la aku buat gaya tadi..bila ada cerita yang memerlukan aku buat gaya aku buat ajee baru syok sikittt..cerita tanpa gaya ibarat makan lauk x de garam..takde rasa..takda nikmat eh..betul ke??
..habis la aku ulang tayang segala gaya-gaya... apa lagi mama dengan adik ketawa aje...ntah apa yang lucu ..aku pun tak tau..

"kalaulah".....bahaya kalau ada kalau-kalau ni....erm tapi kalau la dia bertindak cepat dulu....takpalah past is past kan...

Yang penting sekarang hidup mesti diteruskan...aku bahagia dengan keadaan dan kehidupan aku sekarang...dengan adanya chenta hatiku, hidupku lebih bermakna...

No comments:

Post a Comment