Thursday 29 September 2011

Pra test..

6.30am hp aku bunyik...eh menganggu betul la aku rasa...dah la aku tido kul 12 mlm tadi..macam tak cukup tido je...padahal aku tak rasa pun aku tidur..cam tidur-tidur ayam je..ni semua pasal pra test untuk amik lesen keta...

kul 7am aku dah gerak ke pasar..nak tunggu bas la konon...rugi kan ada keta tapi x berani nak bawak..setakat kat kampung tu kira ok la...tapi nak bawa ke pekan tu..pelisssss tak berani nyahhh...

Sampai ke Institut Driving Academy (IDA) aku g ngetest-ngetes la konon bawa ke bukit...sampai je kat tengah..ngam! cantik terletak..sekali nak turun bukit..vrommmmm vrommm~~ celaka!! terpaksa reverse balik..minyak tak cukup tekan...malu dowhhhh ...cam perasan aje ada mamat gelakkan aku...takpeh aku kan budak baru belajar menggedik,bawa keta...

Itu cerita sekali...kedua kaliii...vrommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm~~~~ panjang siottt...mula la panic..cepat2 capai beg nak amik hp...baru nak call..tutor dah tercongok kat belakang..eh norrrr..tekan minyakkkk lagi la.....Finally..alhamdulillah...selamat lepassss..thanks god...

Now ke parking pulak...eksen2 je budget masuk...eh..memang pass la bagi masuk..sekali nak keluar..dah sah-sah x lepas yang aku ni..memang perasan hebat....prangggg~~~ ambik kau!!! sebatang tiang jatuh....prettttt!!! "nor ke tepi dulu, tengok oraang lain buat"..dem..tak pasal2 aku menunggu lama...tapi takpeee lepas la jugaaaaaa..

3 penjuru..cam tutup mata jeeeee....lebuhraya..panic kejap kat roundabout...lori banyakkkkkkk....tapi syukurrr lepas la jugak...dapat 20/20 lagi....terrer tak terrer...aku sebenarnya x la happy cam terima award kan tapi just nak elak fail d peringkat pra test....bayar 70 untuk repeat...sapa nak rugiiiii....kau nak???

No comments:

Post a Comment