Saturday 17 September 2011

open house +kenduri kawen = Gemok!

Sebut pasal open house pasti aku rasa macam eh..nak pegi ke tak ni...
uols pepaham aje la kan ...bila open house mesti banyak makanan sedap2 yang menggoda...
semalam aku dengan adik p open house kat kampung sebelah...orkkk (sendawa cam tu ke) kenyang..alhamdulillah
makanan sangat la best dan menyelerakkan....maybe sebab aku tengah kelaparan tahap gaban kot..
menu ringkas..ada ayam ada daging and sayur..itu tolak tepi la...dah biasa sangat makan sume tu...
"ter" jeling kat meja sebelah.."ter" ok..."ter"...Wowwwww..BAKSO ! sangat la sampai sanggup
menjilat dinding pinggan...
huhuhu sampai minta tambahan 3 kali...no bihun tauu just sup dengan bebola tu ajeeeee....hirup sup yang bisa
membotakkan segala bulu-bulu yang tumbuh dengan suburnya ! dem....banyak ajinomotoooooo....

Hari ni ada majlis kawen kawan...makan lagi...nasib dalam 4 jemputan tu aku cuma nak pi majlis kawen ni aje...untung-untung ada yang main mata..siul-siul gitu..ha ha ha marah la sayangku nanti...
eh itu cite dah kuar landasan sebenar...
korang kalau kenduri kawen tu..nak pi tengok pengantin atau makan? takannn la x nak makan kan...
salam-salam sket..zusssss pi queue untuk acara makannnnn....harussss tu tau~!
makan..makan...makan...memang pun aku makan..makan sampai sendat segala baju..puiiiihhhh!

Tu tak kesah lagi..ni ada cite okeh! ade makcik ni.. x la kenal sangat..maybe mama kenal kowt..
depa sembang sambil gelak...time dia salam aku...nak tau tak apa dia tanya?
DAH BERAPA ANAK???? dah berapa anak okey!!!! demmm betul soalan..boleh pulak kata..
eh saya ingat ko dah ada anak...aku cuma mampu tersenyum tapi dalam hatiii..eh..aku nampak tua sangat kew??

No comments:

Post a Comment