Friday 23 September 2011

Banyak tak..sikit pun tak...

Hai kekawan semua..agak-agak apa la maksud aku nye tajuk tu...
entah! aku sendiri tak tau ...main tulis aje...
Eh..lupa aku nak habaq kat korang semua...now aku kat rumah inamaudiet..syokkk..bestt..
sukar digambarkan dengan kata-kata tau...(ye la sangat)

Tapi best pulak percutian kali ini...
aku banyak masa kat luarrrr...
hari ke2 aku sampai..aku dipanggil untuk jadi assistant photographer..(lucu bila dikenang-kenang)
dari pagi sampai la ke malam aku kat luar.makan pun sikitttt...
Balik rumah melantak kuew teow baki majlis tadi...
Alhamdulillah awal-awal lagi perut memulas sampai la ke pagi...
asyik2 masuk toilet..bagus juga dia cuci perut aku..
buang segala khazanah berharga....

Aku happy sebenarnya bila tak jadi chef kat rumah inamaudiet...
tercontroll sikit makan aku...

No comments:

Post a Comment