Thursday 10 March 2011

usaha tangga kejayaan...

Huh..bukan mudah rupanya nak kuruskan badan kan..sebelum ni saya memang dah pernah berdiet..selama 3 bulan lebih tak menjamah nasi..memang masa tu kaw-kaw x mau sentuh nasik..sampai sanggup naik bukit hari2 untuk buktikan saya memang boleh kuruskan badan..waaaa keputusan memang menggalakkan dan menggembirakan...dari 80 kilo - 72 kilos wowssss!!!

But ku sangka panas hingga ke petang rupanya hujan lebat di tengah hari...masa tu ada masalah kesihatan dan jumpa doc..sana la juga saya mendengar leteran "sang" doctor...dia suh juga saya makan nasi even sedikit...saya pun ape lagi..sikit-sikit lama2 jadi bukit..memang saya percaya kata-pepatah itu..sampailah pada bulan februari 2011 tiba-tiba timbul kesedaran untuk menurunkan berat badan..itu pun selepas someone tegur badan dah naik sangat ..then contest yang my sis introduce kat saya...wow....lagipunnnnn.........


SEMUA BAJU DAH MEMANG TAK MUAT AND KENA PAKAI BAJU YANG BESAR&SAMA SETIAP KALI NAK KELUAR..................u know what? baju2 lama tu dah memang fit gila..huishhh..takpe2 jom kita sama2 diet...tak kira la menang ke kalah yang penting june ni target tercapai....

No comments:

Post a Comment