Tuesday 21 June 2011

terjaga dari tidur yang lena.......

Tadi.....tadi...tadi...masa aku ke klinik Dr Junainah , waaaaa cantik dah klinin Dr ni..nampak sangat dah lama aku tak menjejaki kaki ke klinik Dr ni...(Alhamdulillah..sebab sihat kan so tak yah la g klinik Dr.J) tapi hari ni macam terkejut sedikit..perubahan dalaman klinik dan perubahan untuk pendaftaran setiap pesakit..hikhik tokojut den ..masa bagi kad klinik tu dia panggil untuk sesi timbangan.....Cayalah beb! memang naik sesangat berat berat badan...naik dengan jayanya...itu juga kot penyumbang bertambah tekanan darah aku (nak salahkan timbangan pulak)

Wa aku rasa menyesal sesangat..kenapa aku tak control berat aku dulu..tinggal 2 kilo lagi untuk aku singkirkan dan mencapai bawah 70kg tapi kenapa aku berhenti berdiet? kenapa??? nah ambik kau orked padan Muka ..siapa suruh tak mau berdiet, akhirnya.... pi terjun kolam, berendam 10jam sure cair lemak2 tepu tu..pastikan air kolam tu panas...panas macam air yang baru dimasak! patutla macam nangka dah bila aku pakai baju yang lepas2....aduhaiiiii orkeddddddd kenapa kau masih tak bangun2 ni....idup lagi ke dah mati ni!

kena start balik ni diet kalau tidak memang angka 90 akan sampai x lama lagi cisss....chaiyokkk chaiyokk

2 comments:

  1. Betul tu Orked, kena jaga kesihatan yer. Kalau badan besar, tapi tiada darah tinggi, Okay lagi..

    Kalau timbul macam² penyakit, duit pun banyak nak kena guna beli ubat. =)

    Marilah kita saling mengingati. Orked boleh capai punya berat idaman, percaya pada diri! (^_^)

    ReplyDelete