Monday 27 June 2011

Air asia yang bingung dan ...

Demm..itu yang aku nak kata..tak puas hati sangat dengan budak kaunter 65tu..customer services...lupa lak nak amik nama dia...hari ni aku balik sabah setelah beberapa hari aku merayau entah kemana...time aku beli tiket dulu aku memang tak bayar untuk barang..korang faham tak apa yang aku maksudkan ni? ala...kan ada yang 15kg rm20 tu? hah! yang tu la aku tak amik...tapi kakak aku kata boleh aje beli kat kaunter...rm25 je..aku pun ok aje la..tak ada la nak menyibuk g masuk kat manage my booking tu...

Mood aku ok aje la konon...tapi si abe tu la..orang dah kata g kaunter 68 sibuk lak nak g kaunter hujung tu ntah pape tah..tapi takpe boleh dimaafkan ..tapi muncunggggggg kalah ikan todak..ye ke bang?...polis tu kata g kaunter 65 so aku pun dengan lengang lenggok penuh senyuman g la..sekaliiiiiii...kepala hotakkk budak kaunter!!! barang aku 12.5kg dia charge aku rm45.00 melepas makan mcD...dem dem dem...berapa kali bodoh aku kasi kat dia..apa kau pikir aku dapat duit tu dari mangkuk tandas??? sakit tol hati...sob sob sob...

Abang asyik gelak yer..nasib abang la dapat bini macam ni..tapi takpe abang juga yang bayar..abang bosan dengar membebel yer...ooowhh patutla ajak makan kat taste of asia...mee kari+mineral water+ice lemon tea+nasi ayam...agak berapa?? rm28.50siot.....nasib baik la dah telan kalau tak huhuhuhu..mahal beno erk....

Sampai sabah pun lewat dari jangkaan sebenar..sepatutnya kul 3.20pm ni dah 4.15 baru sampai..huhhuh terukkkk!!!.....takpelah yang penting murahhhh...sapa suh nak murah kan...kalau nk cepat minta pada si rosmah 10juta untuk beli jet...

No comments:

Post a Comment