Tuesday 21 June 2011

sakit...

Tension....dah la aku sakit ..makin sakit bila mengadap muka orang itu..aduhaiiii nasib badan....awal pagi after g buat bayaran untuk pinjaman aku terus ke pekan and ke klinik Dr Junainah...Alhamdulillah nasib aku baik coz cepat datang ke klinik...darah di amik dan 28hb ni akan keluar keputusan....nampak gayanya lepas balik dari kl aku akan berjumpa dengan Dr Junainah...

Hypertension...cam shilake...darah aku naik..antara sebab penat dan stress..yes memang aku stress dengan hantu jembalang yang baru sampai dari kl..entah apa yang dia x puas hati dengan aku, aku pun tak tahu...nasib baik la esok aku akan jalan..jalan2 cari pasal..boleh juga release tension...hypertension juga la penyebab sebelah kanan tangan aku kebas2..Nauzubillah jangan sampai mati sebelah badan...biar aku mati terus dari menyusahkan orang....Nasibbbb aku cepat .....thanks to sayang coz beria2 suruh g jumpa doc...ikutkan hati sorry naik lori ...tak pasal2  RM melayang tapi demi kesihatan aku gagahkan la semangat aku nak jumpa doc....

Tak sabar nak lari dari segala kesulitan dan permasalahan kehidupan.......

No comments:

Post a Comment