Monday 20 June 2011

sakit hati...

Hari ni dan hari yang seterusnya orked akan bahaskan diri dengan (aku)....korang pernah tak rasa sakit hati sangat bilamana apa yang korang buat semuanya serba tak kena dengan orang lain....korang pernah tak rasa bila sendirian lebih baik daripada sakit kepala dengan kehadiran manusia di sekeliling yang perangai mengalahkan setan dan perasa bagus dan perasan baik n semua orang senang dengan sikap dia sorang....

ntahla orang kata aku jahat..kalau aku jahat siapa yang buat aku jadi jahat? aku hairan sangat dengan orang yang perasan bagus ni...bila buat cerita orang akan percaya sedangkan bukan semua cerita yang di bawak tu betul dan benar..maklum sajalah bila bercerita kena ada tambahan sikit kan supaya lebih bagus dan orang tak bosan dengar...macam tu la dia sebenarnya..tapi kenapa orang2 tak percaya macamana perangai sebenar dia..sampai kadangkala aku lebih suka meluah segala masalah aku dengan orang lain....sangat derita okeh...tapi takpe aku yakin aku masih kuat untuk menghadapi semua ini....

Serius okeh aku tension dengan golongan setan yang macam ni..sesetan2 aku pun aku tak la setan sial macam dia kan...berapi aku dengan manusia macam ni..dah la semua hal orang kau nak sebok...kau ingat kau tu pegawai gaji 10k ke atas ke..cam haremmmm!!..hari ni memang tahap kesabaran aku dah betul2 tunggu nak meletus lagi....aku tension  bila semua apa yang aku buat tak kena di mata dia ....kau ingat kau tu sempurna sangat ke...hello balaci kau macam aku juga la ..kau pun sangat tak sempurna sama macam aku...cuma kau menang bermuka2 la...aku ni memang jenis kalau nak tembak terus tembak je takde nak bermuka2 haram jadah cam kau....bila kau salah aku kena ..bila aku salah memang sah-sah teruk aku kena kan....

cuba la korang imagine elok2 barang aku terletak dia sibuk la pulak nak mengasingkan segala barang2 aku..macamla barang aku tu nakis mukhalazza sangat..kalau la aku pelihara babi dan letak babi tu kat barang-barang aku memang patutla kau asingkan..ni tidak huh~~~ takpelah kalau ada rezeki aku pun tak mau lama2 menatap muka kau tu...

nota kaki: abang baca blog ni?...meh cepat2 buat rumah sendiri...ada rumah sendiri esok lagi aman hidup....

No comments:

Post a Comment