Sunday 1 September 2013

Mula balik..

Tingal beberapa hari lagi last syawal..
semalam ramai la yang amik kesempatan buat open house..
so harus tidak melepaskan peluang untuk makan sakan..
huhuhu belum timbul kesedaran lagi untuk kecilkan size badan.

but.....

Jangan tidak tahu ya ..
hari semalam tu hari last aku makan sedap.
mau-mau pulak banyak open house ha ha ha
belasah apa yang patut..tapi kan sebenarnya cuma
2 buah rumah yang aku mampu pi...
cukup la...janji makan ...

Hari ni aku dah start berinduction balik...kena juga...
walaupun memulakan itu lah yang paling payah aku kena juga usaha..
pertamanya..mama dah start bising..aku semakin besar..
semalam minta tolong dengan mama sapu minyak panas d belakang..
siap mama cucuk sana cucuk sini n kata, mama takut tengok
ke"comelan" a.k.a kegemukan aku yang tahap melampau..
haih..dah kalau mama sendiri tegur..apalagi orang sekeliling kan..
so mahu tidak mahu aku kena kuatkan semangat..

Aku ni sebenarnya kalau dah start memang payah nak stop ..
cuma kadang-kadang aku kalah dengan nafsu sendiri...
lagi2 kalau nampak makanan fav..confirm diet ke tepi mulut mengunyah jadinya.

Haih.selera aku makan akhir-akhir ni kalah mama gajah..
asyik asyik makan makan makan...aku sendiri pelik..
nak kata pregnent sapa pulak bapaknya ... perut pula kembung tahap ikan emas :-)
macamana la nak jejaka dusun terakhir mau terima nikahnya kalau camni ha ha ha ...

Give me 3 month untuk cabaran langsing....

No comments:

Post a Comment