Tuesday 3 September 2013

3rd day...

Dugaan betul time induction ni..
ada jak makanan yang "haram" time induction d depan mata...
bila tengok tv ada jak rancangan masakan..
baca magazine nampak makanan..
sampai tutup mata pun boleh terbayang-bayang makanan huhu
macam tau-tau jak aku tengah beerinduction ni..
dugaaan betul..sabar saja la ...

Abaikan keinginan untuk makan yang sedap2 sekarang..
aim nak kurangkan berat badan..
apapun macamanapun tetap kena capai target dulu..
tidak boleh tidak...
puas dah dengar hinaan2 orang pasal badan ni...

so breakfast hari ni aku masak sayur campur..
kenyang juga la perut..yang penting bukan nasi kannn...

hah ni la sayur campur2..baby kailan+kobis+ sayur taiwan..apa nama saintifik sayur taiwan 
tu aku x tau..tpi rasanya sabahan tau kan..

untuk lunch aku hentam sup kaki ayam...
tiba2 rasa muak pula..mungkin sebab terpikir
benda lain ..uwekkk last dah makan sup kaki ayam..
meremang plak bulu roma..macam mau termuntah rasanya...
aku ada amik 2 biji mangga yang masih muda gitu..
sekali ngap ja...campur garam
n berlakunya cheat day hari ini...
sesudu makan bubur kacang + durian 
diikuti 2 gelas sky juice ha ha ha 

untuk dinner..aku x makan apa...kenyang la pulak.
just minum sky juice aje..
hopefully tak lapar la ditengah malam kan...

No comments:

Post a Comment