Monday 2 September 2013

2nd day...

Pagi yang indah dimulakan dengan bfast yang agak sedap..
sedap? ya memang sedap untuk orang-orang yang tengah
berpantang macam aku..
nak cantik kan..so sila la jaga makan ya..
bukan lama pun sekejap aja...
ni pic bfast aku pagi tadi...n terus makan time lunch

 
sayur campur2 dengan wings 3 ketoi
                                      +                                                
 sup kaki ayam sikit ja garam..

Gila kenyang la makan begini banyak..
sup tu x berapa nak sedap sebenarnya 
nak tau kenapa? sebab letak sikit jak garam
semalam tu makanan terlebih masin so hari ni x mau la
masin2 sangat....

harap2 la hari ni berjaya untuk hari yang ke2..
sia-sia aku bertahan kalau nak kantoi d hujung2 hari :-)..
shaiyok-chaiyok..
semoga semangat aku nak berdiet tak akan terpadam..

bosan dah orang hina-hina aku pasal badan...
tapi tu la sendiri juga x mau jaga makan kan..so terima seadanya 
dan seikhlas hati la tomahan yang dilemparkan hehehe..
comel apa body comel macam aku ni..
ahak ahak COMEL???
COMEL la sangat kan.....

Malam ni nak masak LAMB ..wow x sabr..x sabar..x sabar
 kbai...







No comments:

Post a Comment