Sunday 1 September 2013

1st day

Today is my 1st day induction..
Misi mengurangkan berat badan..jeles dengan sapa2 yang
mampu menguruskan badan just 3bulan...
so aku buat cabaran pada diri aku sendiri untuk kurangkan berat
dalam 3 bulan ini...
and..aku akan kasi reward pada diri aku sendiri dan
aku akan tagih hadiah yang dijanjikan oleh abe
jika aku mampu buang banyak kilo sekurang2nya 20kg...

so...
untuk permulaan .. ini jadual pemakanan aku setakat ni..

                                   breakfast 
                                  - sawi goreng bodo..tak campur apa2 cuma masin sikit

                                   Lunch
                                 - telur didadar tiga biji dan aku campurkan serunding tuhau
                                    sikit..
                                 - telur masin ( kuning) putih aku buang sebab masin...
                                 - air putih 1000ml...

                                     Dinner
                                   - ikan / ayam
                                   - sawi 

setakat ni aku berjaya x amik minuman manis-manis...semoga berterusan la 
semangat aku untuk diet..jangan la datang godaan..
petang ni aku nak shopping atkins meal..
nak beli battery scale..
nak update pic n berat terkini..

#beautifulispain 


No comments:

Post a Comment