Friday 18 January 2013

Happy belated birthday to me...

Tiap tahun tarikh 15 January la paling aku takut..kalau budak-budak happy kot..tapi aku? sangat tak happy..kalau boleh aku nak masa tu diundur semula boleh ker?

Tak sangka betul la, aku dah tua dah...haih..adalah aku tidak menyangka sama sekali begitu cepat masa berlalu...masih teringat zaman kecik-kecik dulu..bogel sana sini...main2 ..takyah susah hati pasal itu ini...
napalah aku besar (double meaning) ha ha ha...besar dewasa dan besar segala-gala...yang besar dewasa tu tak pa lagi..besar dewasa dah bulih kawen tapi yang menjadi masalahnya besar segala-gala...paling number one besar badan bluekk..sapa suruh kuat makan...opsss....jangan ceta pasal badan...stop kejap...


Malam semalam aku pi pekan dengan mama n adik aku..sangat aku tak sangka bila destinasi terakhir kami untuk beli barang kakak sulungku call. nak sambut birthday niece 15yrs kat kfc..dalam pala otak aku..HANCUR DIET...sangat tepat tekaan ku...tak hancur sangat la...sis aku order nasi ayam tuk sorang satu,..cheese wedges n kentang putarrrrr yang besar-besar gitu..walau nasi ku tolak tepi...the kentang-kentangan itu pelan-pelan jari jemari ku mengambil sesuap-dua suap-tiga suap sikit then STOP...minuman itu pantang berisi ..sedap ku sedut sehingga tetesan terakhir...bila dah kosong baru nyesal...eh..takpa aku bday girl kah kah....

Aku nak wish kat diri aku sendiri la happy belated birthday yang ke 18..semoga panjang umur murah rezeki ...bahagia hingga ke akhir hayat dan harap semua impian jadi kenyataan...aminnnn....

Thanks pada semua (macam blog ni ada yang baca) yang wish kat aku yer...

Hari ni sambung diet...




Birthday Gurl...auntie long n ayuni

No comments:

Post a Comment