Sunday 20 January 2013

Bosan cam ni..

Sejuk betullah malam ni..subuh semalam hujan lebat..petang semalam pun hujan lagi...macamana aku tak tidur lena..gempa bumi sekalipun sure aku tak terjaga. lena sungguh la katakan ...

panjang betul masa aku tidur petang tadi..ni la akibat tidur lena-lena..sekarang dah jam 12.24am aku masih tak leh tidur..apekah semua ini?..

Apa benda aku nak buat kalau tak leh tidur?

1)  baca buku? ok sory aku memang tadak mood nak layan buku semua ni..sangat la tadak mood ok..
2)  g baca gossip? malam-malam tak best baca gossip ok.
3) gayut dengan bopren? hak tuii malam ni dia sedang bersenang lenang dengan bantal dia..hahaha sure tak leh gayut..lain la kalau dia outstation..
4) berfacebook? series gila aku bosan pulak dah..takda benda nak hadap fb sepanjang hari..esok aku kerja haruslah 24jam mengadap fb...bosan lak life camni..tapi aku bukan tadak life cam si rarararara tu yeee..
5) MAKAN? haruslah di highlight yang no 5 itu...tadi aku telah menelan 4biji karipap dem!..

hambek la kau..patutla berat susuah nak turun...sebenarnya aku makan sebab terpaksa..sebab malas nak buat itu ini la aku buat perkara ke 5 tu cisss.....alhamdulillah...makan la selagi mampu

No comments:

Post a Comment