Tuesday 8 January 2013

Durian

Semalam aku dah start diet..auwww asyik start diet aje kan..tah bila tah kurus aku pun x  tahu...tapi memang bersungguh dah wei nk diet kali ni..nak pakai ketat-ketat wedding adik nanti...ha ha ha sampai ke sudah tak kurus kalau niat x baik kheenn...

Hari-hari aku pening kepala sekarang ni...bangun pagi bau durian..pi keja selamat la sikit terhindar dari segala bau-baun raja buah..raja la sangat kan...ntah sapa aje la yang kasik Raja pada durian ni...raja gopallah kot ...balik keja pun bau durian...bukan aku tak suka makan durian...suka n suka sangat tapi kan aku ni tengah diet...

Memula sampai dari keja gelakkan adik sebab dia makan sebiji  seulas durian...waaa pandai sangat komplen kenapa x tahan iman nak makan durian kan...haaaa ambek kau x lama pandai pula buka kulit durian amik isinya ye hahaha ...sebiji durian yang ntah berapa ulas di dalamnya aku melantak sensorang puiiii kuat iman la sangat kan...

Dugaan betul bila musiam durian ni...tengok la esok camna , ada pengurangan atau x ... kenapa la aku ni bengap sangat..orang lain dah turun berkilo-kilo...aku ni sampai berkematu nak tunggu aku kuruih ....


Durian ni la yang buat aku nye diet 'ter'hancur hari ni...


No comments:

Post a Comment