Wednesday 12 February 2014

Start again..

Haish apa banyak sawang ni ..sana sini sawang ya heee..lama betul x masuk sini ni..berbulan rasanya . Eh, penghujung tahun 2013 macam ada la pulak masuk sekali.. lupa tu tidak la cuma rasa macam takda benda yang nk dikongsikan..dulu aku buat blog ni untuk update tentang diet..since aku dah menyelam tadak plak nak update apa2...
Lama betul rasanya aku menyelam..sampai berat sendiri pun aku x tau..sengaja aku x beli battery scale..takut tak dapat terima kenyataan barangkali..
Tapi sampai billa? Hah kau eja bila pun double L ha ha ha malas nak padam..aku ni nak betulkan pun malas apatah lagi nak diet...
Tapi tu la..banyak dah baju yang aku x muat sekarang ni..canner tu? Takan aku nak terus gemuk camni..nak buncet forever kan..manalah tau esok2 aku ada jodoh ha ha x da la aku malu nak sanding..baju pengantin pun muat ;-) ...
Bila tengok kejayaan orang lain menguruskan badan aku rasa jeles la juga..kenapa depa boleh aku tak boleh..actually dah beberapa kali aku start tapi mebi disebabkan aku x serious sebab aku dah perasan body macam shila amza so aku angat2 taik ayam jak..3hari diet 10hari makan x ingat dunia..apa tak badan jadi cam mama dugong he he he ...lagipun mana la tau aku ni rajin menjoinkan diri ke tt xda la malu sangat kan sebab gemuk wkwkwkwk...
Rasa tercabar juga la dengan kawan yang baru 2 hari berDA n berat dah turun 4 kilo...auwww aku ajar dia aku plak yang x buat... so...aku dah nekad aku kena start induction balik n aku nak combine kan 2 diet serentak eh boleh ke? Nak buat IF (intemittent fast) guna menu induction (atkins)...aku try dulu la camna ;-)...
Quicker u start, the quicker u will see results

No comments:

Post a Comment