Wednesday 12 February 2014

Menu semalam....

Ni menu semalam...breakfast...lunch and dinner...simple as that...
Aku ni kalau masak jangan cerita..yang orang tak tpikir pun aku boleh main hentam saja..paling penting ikut tekak aku la..aku nak makan aku punya suka la tapi make sure mama boleh makan sama maksudnya apa yang aku masak tu mama boleh terima..yang lain tu kalau x mau makan sudey ..ada ku kesah ha ha ha ...perut didahulukan rasa belakang kira..sedap tak sedap janji perut punya pencapaian d utamakan ...boleh?
Sapa nak tau aku ni ada pantang bila nak masak..amboiii kemain kan..he he nak tau tak ..nak tau tak...ok ok aku gtau la ni...pantangnya jangan memandai nak masak time aku nak masak...aku sibuk nak masak kau juga sibuk nak masak..alamat semua keja aku tinggai gtu saja ha ha itu la pantang nya...kalau x percaya sila la cuba .. ;-)...time aku masak ..aku lah raja di dapur ..puiiii ..macam la kau masak tu sedap khen he he he
Ni la pic makanan yg aku snap semalam...ini semalam punya cerita....

No comments:

Post a Comment